Pozycjonowanie stron
internetowych

Twoja firma potrzebuje klientów. Pozycjonowanie strony internetowej pomoże Ci zwiększyć ich ilość.

Twoja firma potrzebuje klientów. Pozycjonowanie strony internetowej pomoże
Ci zwiększyć ich ilość.

#wiecejnizseo

Miejsce w TOP10 nie wystarczy, by zainteresować nowych klientów i poprawić sprzedaż.

Zadbam o to, by wysoka pozycja Twojej strony internetowej w wynikach wyszukiwania przełożyła się na większy zysk.

Chcesz zwiększyć zyski?

Skorzystaj z formularza kontaktowego.

Wyobraź sobie biuro tłumaczeń, które działa lokalnie, ale oferuje też usługi online. Liczy, że w ten sposób zwiększy liczbę klientów, a co za tym idzie przychody firmy. Niestety strona internetowa biura tłumaczeń nie jest przystosowana do algorytmów Google’a – długo się ładuje, źle się wyświetla na smartfonach i brakuje na niej merytorycznych treści.

Tym sposobem firma traci wielu potencjalnych klientów, którzy potrzebują profesjonalnego tłumaczenia dokumentów.

Pozycjonowanie strony internetowej pozwala dotrzeć do osób, które szukają dobrego biura tłumaczeń i mają dosyć kiepskich przekładów, które wymagają poprawek. Podobnie jest w przypadku każdego innego biznesu. Branża nie ma znaczenia tak długo, jak pozycjoner jest w stanie dostosować strategię SEO do jej specyfiki.

To właśnie tym się zajmuję – do każdego biznesu podchodzę indywidualnie, ponieważ wiem, że od tego zależą efekty pozycjonowania strony internetowej.

Czym jest SEO?
Czym jest SEO?
Skąd mam wiedzieć, że moja strona potrzebuje pozycjonowania?
Skąd mam wiedzieć, że moja strona potrzebuje pozycjonowania?
Na czym polega pozycjonowanie strony internetowej?
Na czym polega pozycjonowanie strony internetowej?
Dlaczego warto pozycjonować stronę internetową?
Czy mój biznes na pewno na tym skorzysta?
Kiedy SEO nie ma sensu?
Kiedy SEO nie ma sensu?
Pozycjonowanie lokalne – idealne dla małych biznesów.
Pozycjonowanie lokalne – idealne dla małych biznesów.
SXO – pozycjonowanie i user experience.
SXO – pozycjonowanie i user experience.
SEO copywriting – podstawowe zasady.
SEO copywriting – podstawowe zasady.
Jak szybko zobaczę efekty pozycjonowania?
Jak szybko zobaczę efekty pozycjonowania?
Czym jest SEO?
Czym jest SEO?
CZYTAJ WIĘCEJ
Skąd mam wiedzieć, że moja strona potrzebuje pozycjonowania?
Skąd mam wiedzieć, że moja strona potrzebuje pozycjonowania?
CZYTAJ WIĘCEJ
Na czym polega pozycjonowanie strony internetowej?
Na czym polega pozycjonowanie strony internetowej?
CZYTAJ WIĘCEJ
Dlaczego warto pozycjonować stronę internetową?
Dlaczego warto pozycjonować stronę internetową?
CZYTAJ WIĘCEJ
Kiedy SEO nie ma sensu?
Kiedy SEO nie ma sensu?
CZYTAJ WIĘCEJ
Pozycjonowanie lokalne – idealne dla małych biznesów.
Pozycjonowanie lokalne – idealne dla małych biznesów.
CZYTAJ WIĘCEJ
SXO – pozycjonowanie i user experience.
SXO – pozycjonowanie i user experience.
CZYTAJ WIĘCEJ
SEO copywriting – podstawowe zasady.
SEO copywriting – podstawowe zasady.
CZYTAJ WIĘCEJ
Jak szybko zobaczę efekty pozycjonowania?
Jak szybko zobaczę efekty pozycjonowania?
CZYTAJ WIĘCEJ
01 pozycjonowanie stron

Czym jest SEO?

SEO, czyli Search Engine Optimization, to optymalizacja stron internetowych pod wyszukiwarki, najczęściej Google. Obejmuje szereg działań zarówno w obrębie witryny, jak i poza nią, dzięki którym strona jest w stanie osiągnąć wysoką pozycję w bezpłatnych wynikach wyszukiwania.

Głównym celem SEO jest zwiększenie widoczności w internecie, ale obecność w TOP10 nie daje Ci jeszcze gwarancji, że klientów będzie więcej. Potrzebujesz działań, które zwiększą Twoje zyski.

Skąd mam wiedzieć, że moja strona potrzebuje pozycjonowania?

Rozumiem wątpliwości, czy warto inwestować w pozycjonowanie strony internetowej – szczególnie w czasach kryzysu. Pandemia pokazała jednak, że rezygnacja z marketingu nie jest najlepszym rozwiązaniem. Firmy, które nie dbały o swoją widoczność, miały większy problem z dotarciem do klientów, kiedy zaczęto rozluźniać pierwsze obostrzenia. Takie straty trudno później nadrobić.

Możesz też pomyśleć, że przecież całkiem nieźle sobie radzisz – masz stałych klientów, którzy od czasu do czasu przyprowadzają nowych. Pytanie, czy „całkiem nieźle” wystarczy, kiedy konkurencja nabierze rozpędu. Nie zachęcam Cię do 300% wzrostu, bo doskonale wiem, że nie wszystkim osobom prowadzącym biznes właśnie na tym zależy. Chcę Ci tylko pokazać, że możesz osiągnąć więcej, a to więcej naprawdę nie musi oznaczać siedzenia w biurze 24 godziny na dobę.

Dla kogo jest więc pozycjonowanie stron internetowych? Dla firm, które:

Jeśli nadal masz wątpliwości, pomyśl o tym, ile wysiłku do tej pory włożyłeś lub włożyłaś w to, żeby Twój biznes działał.

Dzięki pozycjonowaniu będzie działać dobrze.

Skorzystaj też z możliwości, jakie dają konsultacje SEO i audyt SEO – dzięki temu będzie Ci łatwiej podjąć decyzję o inwestycji.

Chcę, żeby mój biznes dobrze działał!

03 pozycjonowanie stron wypełniacz

Na czym polega pozycjonowanie strony internetowej?

Przypomnij sobie, jak wiele razy wyszukiwarka internetowa Google pomogła Ci znaleźć prezent dla bliskiej osoby na Boże Narodzenie, kurs rozwijający kompetencje, czy lekarza lub zaufaną kosmetyczkę.

Nie oszukujmy się – najczęściej wchodzisz na strony, które znajdują się w TOP10, bo nie masz czasu na przekopywanie się przez setki stron internetowych i tak jest po prostu łatwiej. Pozycjonowanie sprawi, że Twoim klientom również będzie prościej do Ciebie dotrzeć.

Na czym to polega?

Pozycjonowanie składa się z 3 podstawowych działań
(część z nich możesz zresztą prowadzić samodzielnie, wspierając pracę freelancera SEO).
optymalizacja witryny

Optymalizacja witryny i budowa architektury informacji

01

tworzenie contentu

Content marketing, czyli tworzenie treści na stronę

02

link building

Link building, czyli pozyskiwanie linków z innych witryn o wysokim autorytecie

03

01

02

03

Drugi podział, jaki stosuje się w branży, to podział na SEO on-site i SEO off-site, czyli działania, które prowadzi się bezpośrednio na stronie oraz poza nią.

SEO on-site

SEO on-site dotyczy działań, które będę prowadzić bezpośrednio na Twojej stronie internetowej. Wiele elementów warto wdrożyć już na etapie tworzenia witryny, ale doskonale wiem, że nie zawsze się to dzieje – jestem zresztą po to, by Ci w tym pomóc.

Co dokładnie składa się na SEO on-site?

optymalizacja i tworzenie treści na stronie

Optymalizacja treści oznacza dostosowanie istniejących już tekstów do wymagań Google’a. Pozycjonowanie wymaga też tworzenia nowych treści, dlatego jest to jeden z bardziej czasochłonnych elementów strategii SEO. Optymalizacja istniejących już i nowych tekstów obejmuje m.in. tworzenie nagłówków H1, H2, H3, które zawierają frazy kluczowe.

Linkowanie wewnętrzne

Budowanie połączeń między podstronami jest ważnym elementem pozycjonowania. Należy zadbać o sensowne umiejscowienie linków, ponieważ z jednej strony użytkownikom ułatwia to nawigację, a z drugiej pokazuje algorytmom, jaka jest hierarchia treści na stronie.

Optymalizacja techniczna strony

Obejmuje między innymi przystosowanie strony internetowej do urządzeń mobilnych, ponieważ właśnie stamtąd pochodzi ponad 60% wyszukiwań. Kolejnym elementem optymalizacji jest weryfikacja, jak szybko ładuje się strona. Przyspieszenie witryny zwykle oznacza porządkowanie kodu. Jest to bardzo ważne działanie, ponieważ zbyt długi czas oczekiwania wywołuje frustrację w użytkownikach, a to z kolei sprawia, że opuszczają stronę. Warto również usunąć puste strony (błąd 404).

Optymalizacja adresów URL

Dzięki temu będą czytelniejsze zarówno dla robotów Google’a, jak i użytkowników. Adres URL może pokrywać się z nagłówkiem H1, ale przede wszystkim powinien zawierać frazę kluczową i być możliwie jak najkrótszy.

Optymalizacja opisów ALT dla grafik

Grafiki same w sobie wspierają pozycjonowanie strony internetowej, ale warto stworzyć do nich opisy ALT, co wzmocni efekt działań SEO. Opis ALT będący częścią kodu HTML jest znany także pod nazwą „tekst alternatywny”, ponieważ opisuje, co przedstawia grafika. Tekst pomaga również osobom słabowidzącym i niewidomym.

Optymalizacja meta danych

Meta opis zachęca użytkowników do wejścia na stronę, natomiast meta tytuł wpływa na pozycjonowanie. Frazę kluczową warto jednak umieścić w obu krótkich tekstach, które wyświetlają się w wynikach wyszukiwania.

SEO off-site

Do Twojej strony internetowej powinny prowadzić wartościowe linki z innych domen i właśnie za to odpowiada SEO off-site.

Odnośniki są dla algorytmów Google’a wskazówką, że na Twojej witrynie znajdują się jakościowe treści. Dzisiaj to właśnie jakość linków zewnętrznych jest dla wyszukiwarki kluczowa – kiedyś była to ich ilość.

Działania, które mają na celu pozyskanie takich linków, nazywamy w branży link buildingiem. Najbardziej wartościowe odnośniki pochodzą z witryn powiązanych tematycznie ze stroną, do której prowadzą. Dzięki temu wyszukiwarka wie, że jesteśmy autorytetem w danej branży. W jaki sposób możesz pozyskać linki na zewnętrznych domenach?

Artykuły sponsorowane

Artykuły tego typu publikuje się odpłatnie na zewnętrznych blogach i stronach internetowych. Odgrywają istotną rolę zarówno w budowaniu wizerunku, jak i pozycjonowaniu, ponieważ można zamieścić tam nie tylko wartościowe informacje na temat biznesu, ale również dyskretne odnośniki do swojej witryny.

Artykuły gościnne

Publikacja własnych tekstów na stronach zaprzyjaźnionych firm zapewnia korzyści obu stronom. Ty zyskujesz przestrzeń do pozyskania wartościowych linków zewnętrznych, szansę na promocję w social mediach oraz wzmocnienie autorytetu w branży.

INFormacje prasowe

Dziel się ze światem każdym biznesowym sukcesem. Pamiętaj, że większość Twoich klientów nie ma czasu śledzić Twoich działań. Informacja prasowa to doskonały sposób na to, by poinformować wszystkich o efektach Twojej pracy, a przy okazji wygenerować wartościowy ruch na stronie internetowej.

04 pozycjonowanie stron

Oprócz tego w ramach SEO off-site warto zadbać o obecność w social mediach – to doskonała przestrzeń do tego, by promować swoją stronę internetową.

Pamiętaj jednak, by linki tam zamieszczane pochodziły z wartościowych domen i nie pojawiały się w tekstach w sposób sztuczny.

Dlaczego warto pozycjonować stronę internetową?

ikona łącząca

Pozycjonowanie stron się opłaca.

Jest to jedna ze skuteczniejszych form reklamy w Internecie – między innymi dlatego, że efekty pozycjonowania są odczuwalne przez długi czas, a nie tak jak często ma to miejsce w przypadku płatnych kampanii reklamowych, jednorazowo.

Czy wiesz, że Google przetwarza około 40 tysięcy zapytań w ciągu jednej sekundy? To dobry powód, by zadbać o dostosowanie strony internetowej do wymagań, jakie mają algorytmy najpopularniejszej wyszukiwarki na świecie. Tych powodów jest oczywiście więcej.

Pozycjonowanie strony internetowej to rozwiązanie dla większości biznesów i branż, ponieważ jest jednym z najlepszych źródeł ruchu, a nie wymaga płacenia za każdego pozyskanego użytkownika.

Pozycjonowanie stron internetowych:
ikonka 1

Kiedy SEO nie ma sensu?

Pozycjonowanie stron i sklepów internetowych jest długofalową formą marketingu. Sprawdzi się więc niemal w każdym biznesie – tym bardziej że użytkownicy zdecydowanie bardziej wolą bezpłatne wyniki wyszukiwania od tych płatnych.

Są jednak firmy, w przypadku których pozycjonowanie nie będzie najbardziej opłacalną formą reklamy.

Należą do nich m.in.:

Masz wątpliwości, czy SEO jest dobrym rozwiązaniem dla Twojej firmy? Odezwij się! Nie będę Cię oszukiwać, ponieważ zależy mi na tym, by moi klienci dobrze inwestowali swoje pieniądze.

Pozycjonowanie lokalne – idealne dla małych biznesów.

Wiele firm działa wyłącznie lokalnie – w swoim mieście – i nie chce tego zmieniać. Czy to oznacza, że pozycjonowanie nie jest rozwiązaniem dla nich? Zdecydowanie nie!

SEO lokalne pozwala zwiększyć widoczność stron internetowych, które promują biznes działający na danym terenie.

Taką stronę najczęściej promuje się na słowa kluczowe, które zawierają nazwę miasta.

W ostatnich latach liczba wyszukiwań zawierających frazę „blisko mnie” zwiększyła się o ponad 500%. To pokazuje potencjał pozycjonowania lokalnego, który zresztą także rośnie. Warto więc zadbać o to, by treści na Twojej stronie internetowej były osadzone w rzeczywistości miejsca, w którym działasz.

Dzięki temu zwiększysz szansę na dotarcie do osób, które znajdują się blisko Ciebie – doskonale wiesz przecież, że mało kto wchodzi do sklepu, czy firmy usługowej tak po prostu, z ulicy.

Oferuję swoje usługi m.iun. na takie miasta jak:

Pozycjonowanie Warszawa
Pozycjonowanie Poznań
Pozycjonowanie Wrocław
Pozycjonowanie Kraków
Pozycjonowanie Katowice
Pozycjonowanie Lublin
Pozycjonowanie Białystok
Pozycjonowanie Łódź
Pozycjonowanie Bydgoszcz
Pozycjonowanie Kielce
Pozycjonowanie Rzeszów
Pozycjonowanie Gdańsk
Pozycjonowanie Szczecin
Pozycjonowanie Olsztyn
Pozycjonowanie Opole
Pozycjonowanie Gorzów Wielkopolski
Pozycjonowanie Toruń
Pozycjonowanie Inowrocław
Pozycjonowanie Gdynia
Pozycjonowanie Sopot
Pozycjonowanie Kalisz
Pozycjonowanie Zielona Góra
Pozycjonowanie Koszalin
07 pozycjonowanie stron

SXO

pozycjonowanie i user experience

Jak się czujesz, kiedy wchodzisz do salonu kosmetycznego lub firmy instalującej rolety i nie wiesz, co robić? Gdzie podejść, do kogo się odezwać, czy musisz najpierw wypełnić jakieś dokumenty, gdzie możesz powiesić płaszcz – obsługa powinna zadbać o Twój komfort od momentu przekroczenia progu tak, by te pytania nie zdążyły się pojawić w Twojej głowie.

Podobnie powinno to wyglądać, kiedy użytkownicy pojawiają się na Twojej stronie internetowej.

SXO

SXO to połączenie pozycjonowania i user experience (UX), dzięki któremu Twoi klienci będą intuicyjnie wiedzieli, jak się zachowywać na stronie – gdzie kliknąć, jak wypełnić formularz z zapytaniem, gdzie znaleźć dane kontaktowe do firmy.

USER EXPERIENCE

To inaczej doświadczenie użytkownika, czyli wrażenie, jakie ktoś odczuwa nie tylko po wejściu na stronę internetową, ale i w trakcie korzystania z niej. Najczęściej jest tak, że negatywne doświadczenie wiąże się z nieprzyjemnymi emocjami – frustracją, irytacją. Z kolei pozytywne wrażenia zwykle oznaczają, że… nie odczuwamy nic lub odczuwamy niewiele i po prostu robimy swoje. Ta neutralność emocji jest dobra dla firmy, do której należy strona internetowa, bo to oznacza, że korzystanie z niej nie budziło żadnych wątpliwości.

Skuteczna strategia SEO musi uwzględniać UX.

Dlaczego? Bo dzięki temu możliwa jest optymalizacja konwersji.

Po pierwsze, wiele elementów pozycjonowania pokrywa się z dobrymi praktykami w UX-ie.

Po drugie, nawet jeśli strona www trafiłaby do TOP10, ale byłaby „trudna w obsłudze”, to liczba Twoich klientów i tak by się nie powiększyła.

08 pozycjonowanie stron

SEO copywriting – podstawowe zasady

Kiedyś liczyło się to, ile słów kluczowych znajduje się w tekście
– im więcej, tym lepiej. Dzisiaj najistotniejsza jest wartość tekstu.

Jak o nią zadbać?

Unikalność

To najważniejsza zasada SEO copywritingu. Każdy tekst na Twojej stronie internetowej powinien być oryginalny. Pod żadnym pozorem nie możesz kopiować opisów producentów, czy nawet pojedynczych zdań, które znajdziesz u konkurencji. Jeśli powołujesz się na jakieś badania, podaj źródła, a jeśli przywołujesz czyjąś myśl, napisz wprost, kto jest autorem.

Struktura

To coś, co docenią zarówno algorytmy, jak i czytelnicy. Struktura pozwala odnaleźć się w tekście i utrzymać uwagę użytkowników. Tekst powinien odzwierciedlać to, co znajduje się w tekście. Akapity powinny mieć nie więcej niż 5 zdań – najlepiej, jeśli jeden akapit będzie skupiał się na jednej myśli. Jeśli zobaczysz, że jakaś dygresja Ci się rozrasta, zastosuj nagłówek H3. Dzięki temu tekst stanie się czytelniejszy.

Czytelność

Czytelność - SEO copywriting to nie pisanie wierszy, czy rozprawek z polskiego. Używaj prostego języka. Jak? Zrezygnuj ze strony biernej i nadmiernej liczby przymiotników w jednym zdaniu. Stosuj najprostszy szyk, czyli najpierw rzeczownik, później czasownik (ja napisałem). Korzystaj z prostych słów („kupić”, zamiast „zakupić”), a jeśli używasz branżowego żargonu, wyjaśnij, co się za nim kryje. Nikt nie lubi tracić czasu na zastanawianie się, co autor miał na myśli i nie inaczej jest w przypadku treści pod SEO.

Naturalność

Nawet jeśli dzisiaj nie należy przesadzać z nasycaniem treści, to słowa kluczowe nadal są ważne. Algorytmy docenią dobór odpowiednich fraz oraz ich umiejscowienie w tekście. Słowa kluczowe powinny odzwierciedlać język, jakim posługują się Twoi klienci. Muszą się znaleźć w tekście, ale jeśli poczujesz, że tekst straci na czytelności przez kolejną frazę, po prostu z niej zrezygnuj.

Uwaga skupiona na odbiorcy

Zamiast pisać o tym, jak profesjonalna jest Twoja firma, wyjaśnij, jak z tego skorzysta Twój klient. Treści na stronie internetowej mają pokazać klientom, jak zmieni się ich życie, kiedy skorzystają z Twojej oferty. Ponad 35-letnie doświadczenie w branży niewiele znaczy, jeśli klienci muszą czekać na montaż drzwi o kilka dni dłużej, niż deklarowano.

Nasycenie

Tekst przeładowany frazami kluczowymi nie będzie doceniony przez roboty Google’a, ale to nie oznacza, że masz z nich zrezygnować. Wręcz przeciwnie! Pamiętaj jednak, że ilość fraz w tekście zależy od jego długości. Dobrze, jeśli jedna z nich pojawi się na początku tekstu, ale przede wszystkim zadbaj o to, by słowa kluczowe były obecne w rozsądnej ilości, również w nagłówkach H2 i H3.

Pogrubienie słów kluczowych

Tak jak struktura ułatwia poruszanie się po tekście, tak pogrubienie fragmentów zawierających słowa kluczowe pozwala określić, gdzie znajdują się najistotniejsze informacje. Nie wszystkie fragmenty muszą zawierać frazy – skup się na tym, by zawierały wartościową wiedzę z perspektywy czytelników.

Jak widzisz, teksty na stronie internetowej muszą spełniać szereg wymogów – nie tylko algorytmów Google’a, ale przede wszystkim Twoich klientów.

Wszystkie elementy, które wspierają strategię pozycjonowania, służą również czytelnikom. I możemy się spodziewać, że kolejne zmiany w Google będą szły dokładnie w tym kierunku – treści na stronach internetowych mają być jak najbardziej wartościowe i przystępne.

Jak szybko zobaczę efekty pozycjonowania?

Pozycjonowanie sklepów internetowych i stron to maraton, który wymaga czasu i umiejętnego gospodarowania zasobami. Freelancerom SEO często trudno jednoznacznie powiedzieć, kiedy będą widoczne pierwsze efekty strategii. Nie robią tego ze złośliwości, czy niewiedzy, ale dlatego, że każda strona internetowa ma inną historię, konkurencję i budżet przeznaczony na optymalizację.

Czas oczekiwania na efekty zależy również od budowy i wielkości strony, liczby fraz, na które chcesz się wypozycjonować oraz innych działań, które musi podjąć freelancer SEO, żeby osiągnąć sukces.

Na pewno Twoją czujność powinny wzbudzić obietnice o pierwszych efektach pozycjonowania już po kilku tygodniach. Rzeczywiście, jest szansa, że pojedyncze frazy osiągną wysoką pozycję już po 1 miesiącu, ale nie jest to reguła i zależy od wielu czynników. Z reguły widoczność strony zwiększa się po 3 miesiącach. Z kolei po 6 miesiącach zwykle zwiększa się również sprzedaż.

Na pewno Twoją czujność powinny wzbudzić obietnice o pierwszych efektach pozycjonowania już po kilku tygodniach. Rzeczywiście, jest szansa, że pojedyncze frazy osiągną wysoką pozycję już po 1 miesiącu, ale nie jest to reguła i zależy od wielu czynników. Z reguły widoczność strony zwiększa się po 3 miesiącach. Z kolei po 6 miesiącach zwykle zwiększa się również sprzedaż.

Mimo tych danych powtórzę raz jeszcze – nie mogę Ci zagwarantować efektów po upływie określonego przez Ciebie czasu. Mogę Ci natomiast obiecać, że będę regularnie raportować podjęte przeze mnie działania. Martwisz się, że z tych raportów nie będzie zbyt wiele wynikało? Nie musisz, bo moje raporty są czytelne, a jeśli już pojawiają się jakieś pytania, to szybko wyjaśniam, o co chodzi.

Nie chcę, żeby moi klienci tracili czas na zrozumienie branżowego słownictwa, czy frustrowali się, że nie wiedzą, za co właściwie płacą. Dzięki temu możesz szybko zweryfikować, czy moja strategia SEO przynosi oczekiwane efekty.

Nie chcę, żeby moi klienci tracili czas na zrozumienie branżowego słownictwa, czy frustrowali się, że nie wiedzą, za co właściwie płacą. Dzięki temu możesz szybko zweryfikować, czy moja strategia SEO przynosi oczekiwane efekty.

wypełniacz o mnie
Chcę zobaczyć
efekty pozycjonowania!

Sprawdź opinie klientów.

Sprawdź
opinie klientów.
Artur Puzyrkiewicz

Wyniki, które mówią same za siebie! Nasza strona internetowa nie tylko znalazła się na czołowych pozycjach pierwszej strony w wynikach wyszukiwania, ale także zauważyliśmy znaczny wzrost ruchu i konwersji. Pan Piotr naprawdę wie, co robi!

Maciej Cupiał

Z Semantek współpracuję od wielu miesięcy. Od samego początku widać było pełen profesjonalizm. Praca Pana Piotra i jego zespołu przekłada się na stabilny wzrost wyników SEO naszej firmy w Polsce. Zdecydowanie polecam Semantek, jako sprawdzonego partnera w SEO.

Damian

Z firmą Semantek współpracujemy już od paru lat. Od początku do dnia dzisiejszego konsekwentnie poprawia się nasza widoczność w wyszukiwarce. Gorąco polecamy ze względu na elastyczne podejście i skuteczność.

Paulina Budzińska

Usługi tej firmy polecam każdemu, kto oczekuje profesjonalnego i indywidualnego podejścia do pozycjonowania strony internetowej. Rzetelnie sporządzony audyt oraz zaangażowanie w zgłębienie specyfiki mojej branży okazały się solidną podstawą do osiągnięcia celów, jakie na początku ustaliliśmy...

Artur Filipek

Pierwsza firma, która rzetelnie, terminowo ,profesjonalnie i z indywidualnym podejściem zajęła się naszą stroną internetową. Wiedzą co robią i robią to napewno dużo lepiej od konkurencji. Na 100 % firma godna polecenia.

Wojtek Adamczewski

Polecam usługi firmy Semantek Piotr Skrzypek. Pan Piotr sumiennie wywiązuje się ze swojej pracy. Aktywnie uczestniczy w rozwoju strony, służy fachowym doradztwem.

Piotr Guzikowski

Pełen profesjonalizm i super skuteczność. Lepszego podejścia do klienta oraz bardziej transparentnego modelu współpracy ciężko by sobie było wyobrazić.

Adrian Piechowiak

Super firma i współpraca polecam w 100 %

Anna Reczek

świetna współpraca, merytoryczne wsparcie i efekty;-) polecam Piotra i jego wiedzę każdemu w pracy z bratem googlem;-D współpracujemy 3 rok, to chyba najlepsza rekomendacja !

Mam doświadczenie przy SEO dla następujących platform do zarządzania stronami WWW:

Joomla
Drupal
Silverstripe
Blogger
Bitrix
Typo3
Wix

Realizuję także pozycjonowanie autorskich systemów stron WWW.

Marki, które mi zaufały:

Najważniejsze narzędzia, które wykorzystuję
przy pozycjonowaniu:

Współpraca