Optymalizacja konwersji

Zaangażuj użytkownika i sprzedawaj więcej!

Wykonaj optymalizację konwersji

#wiecejnizseo

Nie zepsuj pierwszego dobrego wrażenia na Twojej stronie internetowej.

Pomogę Ci poprawić sprzedaż

Chcesz zwiększyć zyski?

Skorzystaj z formularza kontaktowego.

Masz duży ruch na stronie, ale użytkownicy nic nie kupują? Optymalizacja konwersji dla e-commerce to coś, co rozwiąże Twój problem. Nie musisz samodzielnie sprawdzać, co w Twojej stronie sprawia, że klienci porzucają koszyki i odchodzą do konkurencji. Skorzystaj z mojej oferty, a ja wszystkim się zajmę.

O co chodzi z optymalizacją konwersji dla e-commerce?
O co chodzi z optymalizacją konwersji dla e-commerce?
Optymalizacja konwersji w e-commerce – moja oferta
Optymalizacja konwersji w e-commerce – moja oferta
O co chodzi z optymalizacją konwersji dla e-commerce?
O co chodzi z optymalizacją konwersji dla e-commerce?
CZYTAJ WIĘCEJ
Optymalizacja konwersji w e-commerce – moja oferta
Optymalizacja konwersji w e-commerce – moja oferta
CZYTAJ WIĘCEJ
01 pozycjonowanie stron

O co chodzi z optymalizacją konwersji dla e-commerce?

Twoja strona zajmuje wysoką pozycję w Google, a internauci chętnie czytają Twojego bloga? To tylko połowa sukcesu. Oprócz ruchu z SEO ważna jest konwersja, czyli wszystkie działania użytkowników, które powodują zwiększenie Twoich zysków z biznesu – bezpośrednio lub pośrednio. Jest to więc nie tylko złożenie zamówienia, ale także zapisanie się na newsletter, wysłanie zapytania ofertowego czy pozostawienie pozytywnej opinii. Brakuje tego na Twojej stronie? Warto zastanowić się, dlaczego tak jest. Problemem może być mało przekonujący opis oferty, nieczytelne menu czy mało intuicyjna nawigacja na stronie. Przyczyna niskiej konwersji może być też czysto techniczna – na przykład jest zbyt długi czas ładowania strony lub strona nie ma wersji mobilnej.

Nie warto jednak określać problemu w ciemno. Skontaktuj się ze mną, jako doświadczony freelancer SEO ustalę, co na Twojej stronie wymaga poprawy i zajmę się wdrożeniem zmian.

Optymalizacja konwersji w e-commerce – moja oferta

Na czym polega optymalizacja współczynnika konwersji na stronie internetowej? Naszą współpracę rozpoczniemy od rozmowy na temat Twoich oczekiwań. Następnie obliczę współczynnik konwersji, by określić skalę problemu i sprawdzę, które aspekty na Twojej stronie wymagają poprawy.

Co obejmuje optymalizacja konwersji e-commerce? Pracę należy rozpocząć od testów a/b, które pomogą Ci ustalić, które elementy na stronie wymagają zmiany

Być może będzie też konieczna optymalizacja UX, żeby strona była bardziej przyjazna użytkownikowi i skłaniała go do podjęcia działania. Zadbam również o stronę techniczną, by składanie zamówień było jak najbardziej intuicyjne.

Masz problem z niewielką konwersją? Zgłoś się do mnie, a wspólnie ustalimy, jak zadbać o jej optymalizację.