Nadzór agencji SEO

Nie wiesz, czy wynajęta agencja wykonuje swoją pracę?

Zleć weryfikację jakości pracy agencji SEO!

#wiecejnizseo

To pierwszy krok do tego, by zwiększyć widoczność Twojej strony internetowej.

Nawet jeśli nie masz wiedzy technicznej.

Zamawiam weryfikację jakości pracy agencji SEO!

Skorzystaj z formularza kontaktowego.

Masz wrażenie, że czekasz zbyt długo na efekty pozycjonowania? Być może to czas na nadzór agencji SEO. Dzięki temu łatwo sprawdzisz, czy praca firmy, z którą współpracujesz, przynosi realne korzyści. Przy analizowaniu działań marketingowych wezmę pod uwagę dane ze sprawdzonych narzędzi, co pomoże Ci podjąć odpowiednią decyzję i uniknąć wyciągania pochopnych wniosków. Zgłoś się do mnie, a sprawnie sprawdzę wyniki agencji, z którą współpracujesz.

Nadzór agencji SEO – kiedy go wykonać?
Nadzór agencji SEO – kiedy go wykonać?
Sprawdzanie wyników agencji SEO – moja oferta
Sprawdzanie wyników agencji SEO – moja oferta
Nadzór agencji SEO – kiedy go wykonać?
Nadzór agencji SEO – kiedy go wykonać?
CZYTAJ WIĘCEJ
Sprawdzanie wyników agencji SEO – moja oferta
Sprawdzanie wyników agencji SEO – moja oferta
CZYTAJ WIĘCEJ
01 pozycjonowanie stron

Nadzór agencji SEO – kiedy go wykonać?

Czasem zdarza się, że współpraca z agencją marketingu internetowego nie przynosi spodziewanych efektów. Powody mogą być różne. Jeśli postawiłeś na niedrogie usługi, możliwe, że pracują dla Ciebie osoby z małym doświadczeniem i bazują na tanich lub darmowych narzędziach. Może być też tak, że współpracujesz ze sprawdzoną agencją, która jednak nie miała jeszcze do czynienia z Twoją branżą i nie do końca zrozumiała potrzeby Twoich klientów.

Co powinno wzbudzić Twój niepokój? Zadaj sobie następujące pytania:

Jeśli na któreś z tych pytań odpowiedziałeś “nie”, warto sprawdzić skuteczność pozycjonowania.

Sprawdzanie wyników agencji SEO – moja oferta

Oferuję uczciwe podejście do sprawdzania wyników agencji SEO. Pomogę Ci znaleźć niedociągnięcia w pracy firmy pozycjonującej, lecz nie szukam na siłę dziury w całym. Czasem zdarza się, że specjaliści SEO dobrze wykonują swoją pracę, a jednak efekty pozycjonowania są dość nikłe. Powody bywają różne. Być może problemem jest sezonowość w branży, sytuacja geopolityczna (niedawna pandemia Covid-19 sprawiła, że wiele firm zaczęło przynosić straty mimo dobrze przeprowadzonych kampanii marketingowych), czy zbyt wysoka cena usługi. 

Jeśli tak jest w Twoim przypadku, uczciwie Ci o tym powiem. Jeżeli jednak przyczyną małego ruchu na stronie czy braku konwersji rzeczywiście są niedociągnięcia agencji, obiektywnie wskażę błędy i zaproponuję lepsze rozwiązania.

Nadzór agencji SEO pozwoli Ci upewnić się, czy dana firma wykonuje swoją pracę właściwie. Skontaktuj się ze mną, a ja sprawdzę, czy pozycjonowanie przynosi najlepsze możliwe efekty.