Outsourcing SEO

Nie masz czasu na pozycjonowanie? Postaw na outsourcing SEO. Dzięki temu możesz mieć pewność, że usługa zostanie wykonana solidnie, a Ty będziesz miał czas na zajęcie się innymi obowiązkami. Zapraszam do zapoznania się z moją ofertą pozycjonowania.

#wiecejnizseo

To pierwszy krok do tego, by zwiększyć widoczność Twojej strony internetowej.

Nawet jeśli nie masz wiedzy technicznej.

Chcę optymalizację SEO już teraz!

Skorzystaj z formularza kontaktowego.

Pozycjonowaniem stron internetowych interesuje się coraz więcej przedsiębiorców.  Jednak co to jest optymalizacja SEO i dlaczego warto się na niej skupić? W dużym skrócie są to procesy, które prowadzą do zwiększenia widoczności Twojej strony w wyszukiwarce. Pomoże to Twoim potencjalnym klientom znaleźć Twoją ofertę. Z naszego artykułu dowiesz się, na czym polega optymalizacja SEO i kiedy warto się nią zainteresować.

SEO outsourcing – dlaczego warto?
SEO outsourcing – dlaczego warto?
Plusy i minusy outsourcingu SEO
Plusy i minusy outsourcingu SEO
Outsourcing SEO vs. inhouse SEO
Outsourcing SEO vs. inhouse SEO
Co obejmuje moja oferta?
Co obejmuje moja oferta?
Do kogo kieruję swoją ofertę?
Do kogo kieruję swoją ofertę?
SEO outsourcing – dlaczego warto?
SEO outsourcing – dlaczego warto?
CZYTAJ WIĘCEJ
Plusy i minusy outsourcingu SEO
Plusy i minusy outsourcingu SEO
CZYTAJ WIĘCEJ
Outsourcing SEO vs. inhouse SEO
Outsourcing SEO vs. inhouse SEO
CZYTAJ WIĘCEJ
Co obejmuje moja oferta?
Co obejmuje moja oferta?
CZYTAJ WIĘCEJ
Do kogo kieruję swoją ofertę?
Do kogo kieruję swoją ofertę?
CZYTAJ WIĘCEJ
01 pozycjonowanie stron

SEO outsourcing – dlaczego warto?

Czy pozycjonowania każdy może się nauczyć? Owszem, jednak zajmuje to dość dużo czasu. Na szczęście nie musisz zajmować się tym samodzielnie – z pomocą przychodzi SEO outsourcing. Co zyskasz? Przede wszystkim możesz być pewien, że pozycjonowanie zostanie przeprowadzone profesjonalnie. Nie będziesz musiał oddelegowywać zadań pracownikom, którzy znajdą  czas na zajęcie się innymi ważnymi sprawami.

Outsourcing SEO to także… oszczędność pieniędzy. Jak pewnie wiesz, wysoka pozycja w Google to klucz do zdobycia nowych klientów. Nie warto więc marnować czasu na długie oczekiwanie na wzrost pozycji. Dzięki skorzystaniu z mojej oferty możesz liczyć na szybkie efekty, które przełożą się na wyższą konwersję.

Plusy i minusy outsourcingu SEO

O zaletach outsourcingu już sporo napisałem. Czy jednak to rozwiązanie ma minusy? Tak jak w przypadku każdej innej usługi, outsourcing SEO również nie jest dla wszystkich.  Poniżej przedstawiam krótkie podsumowanie.

Plusy outsourcingu SEO

  • Nie musisz zatrudniać nowych pracowników, którzy zajmą się pozycjonowaniem.
  • Powierzasz SEO specjaliście z dużym doświadczeniem.
  • Nie wydajesz pieniędzy na dodatkowe narzędzia.
  • Nie musisz monitorować na bieżąco zmian w  algorytmach.

Minusy outsourcingu SEO

  • Masz mniejszą kontrolę nad pozycjonowaniem strony.
  • Wybór odpowiedniego freelancera SEO trzeba dobrze przemyśleć – warto tu spytać o doświadczenie w branży lub portfolio.
03 pozycjonowanie stron wypełniacz

Outsourcing SEO vs. inhouse SEO

Jeśli zdecydowałeś już, że pozycjonowanie to coś, czego potrzebuje Twoja strona, być może zastanawiasz się, co opłaca się bardziej – zatrudnienie własnego specjalisty czy skorzystanie z usług firmy zewnętrznej.

Wszystko zależy oczywiście od Twoich potrzeb. Musisz się jednak liczyć z tym, że inhouse SEO bywa kosztowny. Nie chodzi tu tylko o comiesięczną pensję dla pozycjonera. Oprócz tego musisz zapewnić mu narzędzia do pracy (między innymi programy do analizy konkurencji), które nie należą do tanich. Pamiętaj również, że nawet najlepszy seowiec nie wykona całej pracy samodzielnie. Prędzej czy później będziesz zmuszony do skorzystania z usługi copywritera i programisty. Natomiast korzystając z outsourcingu SEO, nie musisz martwić się dodatkowymi kosztami.

04 pozycjonowanie stron

Co obejmuje moja oferta?

W ramach outsourcingu SEO oferuję:

Możesz powierzyć mi kompleksowe zajęcie się pozycjonowaniem lub oddelegować mi tylko część zadań, na przykład opracowanie strategii czy dobranie słów kluczowych.

nr 05 pozycjonowanie sklepów

Do kogo kieruję swoją ofertę?

ikona łącząca

Dla kogo jest SEO outsourcing? Dla wszystkich, którzy chcą szybko osiągnąć wysoką pozycję w Google. Swoją ofertę kieruję więc między innymi do:

  • start-upów,
  • małych firm,
  • dużych przedsiębiorstw,
  • przedsiębiorstw o globalnym zasięgu.

Chętnie wspieram także agencje marketingowe, które chcą zwiększyć zakres swoich usług o  pozycjonowanie stron. Proponuję współpracę w modelu white label SEO.

Współpracuję także z agencjami SEO, które potrzebują wsparcia z zewnątrz z powodu zbyt dużego obłożenia lub za małych zasobów.

Wahasz się, czy outsourcing SEO jest dla Ciebie? Zadzwoń do mnie, a omówimy wszystkie szczegóły.