Piotr Skrzypek - Freelancer SEO » Outsourcing SEO
Nie masz czasu na pozycjonowanie? Postaw na outsourcing SEO. Dzięki temu możesz mieć pewność, że usługa zostanie wykonana solidnie, a Ty będziesz miał czas na zajęcie się innymi obowiązkami. Zapraszam do zapoznania się z moją ofertą pozycjonowania.
#wiecejnizseo
Nawet jeśli nie masz wiedzy technicznej.
Chcę optymalizację SEO już teraz!
Pozycjonowaniem stron internetowych interesuje się coraz więcej przedsiębiorców. Jednak co to jest optymalizacja SEO i dlaczego warto się na niej skupić? W dużym skrócie są to procesy, które prowadzą do zwiększenia widoczności Twojej strony w wyszukiwarce. Pomoże to Twoim potencjalnym klientom znaleźć Twoją ofertę. Z naszego artykułu dowiesz się, na czym polega optymalizacja SEO i kiedy warto się nią zainteresować.
Czy pozycjonowania każdy może się nauczyć? Owszem, jednak zajmuje to dość dużo czasu. Na szczęście nie musisz zajmować się tym samodzielnie – z pomocą przychodzi SEO outsourcing. Co zyskasz? Przede wszystkim możesz być pewien, że pozycjonowanie zostanie przeprowadzone profesjonalnie. Nie będziesz musiał oddelegowywać zadań pracownikom, którzy znajdą czas na zajęcie się innymi ważnymi sprawami.
Outsourcing SEO to także… oszczędność pieniędzy. Jak pewnie wiesz, wysoka pozycja w Google to klucz do zdobycia nowych klientów. Nie warto więc marnować czasu na długie oczekiwanie na wzrost pozycji. Dzięki skorzystaniu z mojej oferty możesz liczyć na szybkie efekty, które przełożą się na wyższą konwersję.
O zaletach outsourcingu już sporo napisałem. Czy jednak to rozwiązanie ma minusy? Tak jak w przypadku każdej innej usługi, outsourcing SEO również nie jest dla wszystkich. Poniżej przedstawiam krótkie podsumowanie.
Plusy outsourcingu SEO
Minusy outsourcingu SEO
Jeśli zdecydowałeś już, że pozycjonowanie to coś, czego potrzebuje Twoja strona, być może zastanawiasz się, co opłaca się bardziej – zatrudnienie własnego specjalisty czy skorzystanie z usług firmy zewnętrznej.
Wszystko zależy oczywiście od Twoich potrzeb. Musisz się jednak liczyć z tym, że inhouse SEO bywa kosztowny. Nie chodzi tu tylko o comiesięczną pensję dla pozycjonera. Oprócz tego musisz zapewnić mu narzędzia do pracy (między innymi programy do analizy konkurencji), które nie należą do tanich. Pamiętaj również, że nawet najlepszy seowiec nie wykona całej pracy samodzielnie. Prędzej czy później będziesz zmuszony do skorzystania z usługi copywritera i programisty. Natomiast korzystając z outsourcingu SEO, nie musisz martwić się dodatkowymi kosztami.
W ramach outsourcingu SEO oferuję:
Możesz powierzyć mi kompleksowe zajęcie się pozycjonowaniem lub oddelegować mi tylko część zadań, na przykład opracowanie strategii czy dobranie słów kluczowych.
Dla kogo jest SEO outsourcing? Dla wszystkich, którzy chcą szybko osiągnąć wysoką pozycję w Google. Swoją ofertę kieruję więc między innymi do:
Chętnie wspieram także agencje marketingowe, które chcą zwiększyć zakres swoich usług o pozycjonowanie stron. Proponuję współpracę w modelu white label SEO.
Współpracuję także z agencjami SEO, które potrzebują wsparcia z zewnątrz z powodu zbyt dużego obłożenia lub za małych zasobów.
Wahasz się, czy outsourcing SEO jest dla Ciebie? Zadzwoń do mnie, a omówimy wszystkie szczegóły.
FORMULARZ KONTAKTOWY
Masz pytania lub chcesz otrzymać bezpłatną wycenę?
Piotr Skrzypek - Freelancer SEO » Outsourcing SEO