Konsultacje SEO

Nie czekasz bezczynnie, aż pojawią się efekty, prawda? Chcesz mieć pewność, że Twoje działania i pomysły mają sens, a inwestycja się zwróci. Konsultacje SEO pozwalają uniknąć błędnych decyzji, a co za tym idzie niepotrzebnie wydanych pieniędzy. W pozycjonowaniu nie ma prostych odpowiedzi, a pytań jest przecież tak wiele. Potrzebujesz dobrych decyzji, czasem nieszablonowego podejścia, a na pewno skupienia na Twoim przypadku tak, żeby pozycjonowanie stron przełożyło się na większe zyski Twojej firmy. Porozmawiamy o tych wszystkich wątpliwościach, które masz i ułożymy plan skutecznych działań SEO.

#wiecejnizseo

To pierwszy krok do tego, by zwiększyć widoczność Twojej strony internetowej.

Nawet jeśli nie masz wiedzy technicznej.

Chcę optymalizację SEO już teraz!

Skorzystaj z formularza kontaktowego.

Pozycjonowaniem stron internetowych interesuje się coraz więcej przedsiębiorców.  Jednak co to jest optymalizacja SEO i dlaczego warto się na niej skupić? W dużym skrócie są to procesy, które prowadzą do zwiększenia widoczności Twojej strony w wyszukiwarce. Pomoże to Twoim potencjalnym klientom znaleźć Twoją ofertę. Z naszego artykułu dowiesz się, na czym polega optymalizacja SEO i kiedy warto się nią zainteresować.

Na czym polegają konsultacje SEO?
Na czym polegają konsultacje SEO?
Jak wygląda konsultacja SEO?
Jak wygląda konsultacja SEO?
O co możesz zapytać podczas konsultacji SEO?
Nie daj się nabrać na darmowy audyt SEO online
Ile kosztuje konsultacja SEO?
Ile kosztuje konsultacja SEO?
Kiedy najlepiej zdecydować się na konsultację SEO?
Kiedy najlepiej zdecydować się na konsultację SEO?
Kim jestem i dlaczego warto skonsultować się ze mną?
Kim jestem i dlaczego warto skonsultować się ze mną?
Na czym polegają konsultacje SEO?
Na czym polegają konsultacje SEO?
CZYTAJ WIĘCEJ
Jak wygląda konsultacja SEO?
Jak wygląda konsultacja SEO?
CZYTAJ WIĘCEJ
O co możesz zapytać podczas konsultacji SEO?
O co możesz zapytać podczas konsultacji SEO?
CZYTAJ WIĘCEJ
Ile kosztuje konsultacja SEO?
Ile kosztuje konsultacja SEO?
CZYTAJ WIĘCEJ
Kiedy najlepiej zdecydować się na konsultację SEO?
Kiedy najlepiej zdecydować się na konsultację SEO?
CZYTAJ WIĘCEJ
Kim jestem i dlaczego warto skonsultować się ze mną?
Kim jestem i dlaczego warto skonsultować się ze mną?
CZYTAJ WIĘCEJ
01 pozycjonowanie stron

Na czym polegają konsultacje SEO?

Konsultacje SEO są takim punktem wyjścia do dalszych działań – zarówno jeśli chcesz zweryfikować dotychczasową pracę agencji SEO, jak i potrzebujesz konkretnych wskazówek, co robić dalej, by przyspieszyć efekty pozycjonowania.

Nie chodzi o to, żeby sobie pogadać – chcę rozwiązać Twój problem. Konsultacje SEO są po to, by znaleźć sposób działania adekwatny do danej sytuacji. To właśnie dlatego im więcej mi powiesz na temat swojej firmy i sytuacji, tym łatwiej i szybciej będzie mi znaleźć rozwiązanie. To mogą być Twoje przemyślenia, ale również raporty, analizy i inne materiały, którymi dysponujesz.

Jak wygląda konsultacja SEO?

Jeszcze przed konsultacją, wysyłasz do mnie maila, w którym opisujesz, z jakimi mierzysz się problemami lub jakie zagadnienia są dla Ciebie szczególnie istotne. Dzięki temu mogę się jeszcze lepiej przygotować do naszego spotkania.

Następnie ustalamy, jaki termin konsultacji będzie dla Ciebie najdogodniejszy i umawiamy się na godzinę lub więcej rozmowy, podczas której przedstawię Ci najlepsze dostępne rozwiązania i rekomendacje. Podczas spotkania możesz oczywiście zadawać dodatkowe pytania, bo w trakcie często pojawiają się nowe wątki. Konsultacje SEO prowadzę w formie video lub telefonicznie, co jest wygodnym i oszczędnym czasowo rozwiązaniem.

  1. Zgłaszasz się mailowo na piotr.skrzypek@semantek.pl lub za pomocą formularza kontaktowego.
  2. W zgłoszeniu opisujesz, czego dokładnie potrzebujesz tak, żebyśmy podczas konsultacji skupili się na konkretach, zamiast tracić czas.
  3. Ustalamy termin konsultacji SEO oraz formę spotkania (video lub telefon).
  4. Spotykamy się 1:1 i omawiamy wszystkie Twoje pytania, wątpliwości i wyzwania.
  5. Po konsultacji SEO przesyłam Ci podsumowanie z planem działania.
03 pozycjonowanie stron wypełniacz

O co możesz zapytać podczas konsultacji SEO?

  • Czy działania, które prowadzę na stronie, przynoszą efekty?
  • Czy agencja, z którą współpracuję, efektywnie wykorzystuje dostępny budżet?
  • Jak znaleźć słowa kluczowe, które będą pasowały do tego, w jaki sposób zachowują się moi klienci?
  • Czego oczekują moi klienci, kiedy trafiają na moją stronę internetową? Co muszę poprawić w pierwszej kolejności?
  • Dlaczego moje działania nie przynoszą żadnych efektów?
  • Czy pozycjonowanie opłaca się w przypadku mojej firmy?
  • Jak efektywnie wykorzystać dostępny budżet?
04 pozycjonowanie stron

Ile kosztuje konsultacja SEO?

Czas trwania konsultacji

Cena konsultacji

1 godzina

300 złotych netto

Oczywiście możemy się umówić na konsultację SEO, która będzie trwała dłużej niż godzinę. Czas spotkania zależy tak naprawdę od tego, jak bardzo jest złożony problem, z którym się mierzysz i jak wiele kwestii chcesz poruszyć. Sprawdź też cennik pozycjonowania stron.

nr 05 pozycjonowanie sklepów

Kiedy najlepiej zdecydować się na konsultację SEO?

ikona łącząca
  1. Współpracujesz z agencją, ale nie masz wątpliwości, czy działania, które prowadzi, przynoszą efekty
  2. Nie masz czasu, żeby samodzielnie dochodzić do tego, czego brakuje w Twojej strategii SEO, żeby zwiększyć efektywność działań
  3. Boisz się, że popełnisz błędy, które będą Cię kosztowały dużo stresu i pieniędzy
  4. Chcesz wystartować z pozycjonowaniem lub zmienić coś w dotychczasowych działaniach i potrzebujesz profesjonalnego audytu SEO / SXO
  5. Jeśli nie wiesz, jakie są błędy w funkcjonowaniu Twojej strony lub sklepu internetowego
  6. Chcesz mieć pewność, że ktoś poświęci czas na zrozumienie potrzeb Twojej firmy, a nie zaproponuje Ci standardowe działania
  7. Nie wiesz, czy Twoja strona w ogóle nadaje się do pozycjonowania lub, czy pozycjonowanie jest najlepszym działaniem dla Twojej strony w danym momencie

Kim jestem i dlaczego warto skonsultować się ze mną?

  • Wiem, jakie są najczęstsze błędy w pozycjonowaniu i tworzeniu strategii → przez ponad 7 lat pracowałem jako specjalista w agencjach SEO oraz rozwijałem własną działalność
  • Pracowałem i pracuję nadal z różnymi budżetami → mam doświadczenie współpracy zarówno z klientami działającymi lokalnie przy budżecie 500 złotych, jak i przy pozycjonowaniu sklepów internetowych, które ponoszą koszty od kilku do nawet kilkunastu tysięcy złotych miesięcznie
  • Uczyłem się na własnych błędach → wiem, na co zwrócić szczególną uwagę, jakich działań unikać, ale też, w które działania warto zainwestować w pierwszej kolejności
  • Rozumiem perspektywę przedsiębiorców → sam również próbowałem rozkręcić sklep internetowy i prowadzę firmę, dzięki czemu jestem w stanie dostrzec i zrozumieć wyzwania, przed którymi stoisz
  • Pracowałem zarówno jako specjalista w agencjach, jak i freelancer SEO → każde z tych doświadczeń dało mi trochę inną wiedzę oraz umiejętności, z których teraz korzystam podczas współpracy z klientami