Piotr Skrzypek - Freelancer SEO » Audyt SXO
Jeśli prowadzisz już od jakiegoś czasu biznes w Internecie, zapewne wiele razy słyszałeś, jak ważne jest SEO. Specjaliści od marketingu internetowego od lat przekonują, że pozycjonowanie jest kluczem do sukcesu. Być może więc zaskoczę Cię tym, co teraz napiszę. SEO to nie wszystko.
Czyżbym sugerował, że ruch na stronie nie jest aż tak ważny, jak się mówi? Być może zabrzmi to kontrowersyjnie, ale… tak. Jeśli Twoja witryna nie jest dostosowana do potrzeb odbiorcy, to choćby całe Twoje miasto odwiedzało ją kilka razy dziennie, nie przyniesie Ci dużych zysków. Dlatego samo SEO nie wystarczy. Przyszedł czas na audyt SXO.
Jeśli prowadzisz już od jakiegoś czasu biznes w Internecie, zapewne wiele razy słyszałeś, jak ważne jest SEO. Specjaliści od marketingu internetowego od lat przekonują, że pozycjonowanie jest kluczem do sukcesu. Być może więc zaskoczę Cię tym, co teraz napiszę. SEO to nie wszystko.
Czyżbym sugerował, że ruch na stronie nie jest aż tak ważny, jak się mówi? Być może zabrzmi to kontrowersyjnie, ale… tak. Jeśli Twoja witryna nie jest dostosowana do potrzeb odbiorcy, to choćby całe Twoje miasto odwiedzało ją kilka razy dziennie, nie przyniesie Ci dużych zysków. Dlatego samo SEO nie wystarczy. Przyszedł czas na audyt SXO.
#wiecejnizseo
Nawet jeśli nie masz wiedzy technicznej.
Zamawiam kompleksowy audyt SXO już teraz!
Czym właściwie jest to SXO? Jest to połączenie SEO i UX (User Experience). Oznacza więc dostosowanie strony nie tylko pod kątem robotów Google, lecz także Twoich potencjalnych klientów.
Być może brzmi to jak abstrakcja, jednak mogę Cię zapewnić, że w pewnym sensie już wdrożyłeś elementy SXO. W jaki sposób?
Za każdym razem, gdy zastanawiasz się, czy grafika wygląda ładnie na stronie, czy litery nie są za duże, czy wszystkie przyciski działają, zajmujesz się właśnie SXO. Czy jednak wszystkie decyzje były trafione i przyniosą Ci korzyść? Mógłbyś powiedzieć, że to sprawa subiektywna. Wcale nie. Możesz się tego przekonać na podstawie twardych faktów, po przeprowadzeniu audytu SXO.
Jakie strony potrzebują audytu SXO? Łatwiej odpowiedzieć na odwrotne pytanie: kto tego nie potrzebuje? Wbrew pozorom taka grupa istnieje. Jeśli należysz do grona szczęśliwców, którzy oferują bardzo niszowe produkty lub usługi, masz wielu klientów i nie zależy Ci już na zwiększeniu ich liczby, faktycznie możesz odpuścić sobie audyt. Niestety takich stron jest niewiele i praktycznie w każdej można coś poprawić, by działało lepiej.
Audyt SXO przyda się zarówno start-upom, jak i firmom, które są obecne od lat na rynku. Warto zdecydować się na niego na początku istnienia strony, by upewnić się, że Twój projekt przyniesie szybki zysk. Polecam go także starszym witrynom, jeśli masz słabą konwersję, lecz nie do końca wiesz, z czego to wynika.
Jako doświadczony freelancer SEO chętnie przeprowadzę dla Ciebie audyt SXO, w wyniku którego będziesz wiedział, które rozwiązania nie są tak efektywne, jak może się to wydawać na pierwszy rzut oka. Sprawdzę, jak strona wyświetla się na różnych urządzeniach i czy jest przystępna dla wszystkich użytkowników – w tym słabowidzących. Wskażę Ci też powody, przez które odwiedzający porzucają koszyki i odchodzą do konkurencji.
Nie musisz się jednak bać, że powiem Ci, co z Twoją stroną jest “nie tak”, a potem zostawię Cię samego z zepsutym humorem. Od razu wskażę gotowe rozwiązania, które warto podjąć, by zwiększyć konwersję.
Możesz zlecić mi także inne działania, które zwiększą Twoje zyski ze strony, na przykład:
Masz pytania lub chcesz otrzymać bezpłatną wycenę?
PIOTRSKRZYPEK.PL
|
Wszystkie prawa zastrzeżone!