CASE STUDY

techtron.pl

#wiecejnizseo

Techtron - case study

Kim jest klient?

TECHTRON® – producent i dostawca niezawodnych urządzeń do ładowania i magazynowania energii elektrycznej. Oferuje m.in.: zasilacze awaryjne do pomp CO, kotłów gazowych, pieców, systemów solarnych, lodówek, chłodziarek, systemów telekomunikacyjnych i komputerowych; akumulatory żelowe i AGM do pracy buforowej lub cyklicznej; przetwornice napięcia DC/AC z 12V, 24V, 48V na 230V; ładowarki akumulatorów ołowiowo-kwasowych otwartych, AGM, żelowych, LiFePO4 LFP; regulatory ładowania solarne MPPT, przetwornice solarne, separatory akumulatorów, zabezpieczenia akumulatorów przed wyładowaniem.

Cel:

Odbudowanie utraconej widoczności strony i ruchu z wyszukiwarki Google.

Podjęte działania

01 korzyści

Audyt SEO i wdrożenie zaleceń optymalizacyjnych.

02 korzyści

Poprawki techniczne SEO i usunięcie błędów.

03 korzyści

Naprawa błędów Google Search Console (GSC) i optymalizacja crawl budget strony.

04 korzyści

Poprawa struktury kategorii i linkowania wewnętrznego.

05 korzyści

Tworzenie wartościowych, zoptymalizowanych pod kątem SEO treści.

06 korzyści

Optymalizacja strony w obrębie metatagów i nagłówków.

element 7

Link building (pozyskiwanie linków) w niewielkim zakresie ze względu na ograniczony budżet.

Efekty działań – Senuto

Pierwsza strzałka na wykresie to początek kwietnia, czyli moment rozpoczęcia współpracy przy pozycjonowaniu strony, a druga strzałka to połowa grudnia gdy widoczność zaczęła dynamicznie rosnąć.

Po 10 miesiącach liczba słów kluczowych w TOP 10 wzrosła z 232 do 685, co oznacza wzrost aż o 195%! Widoczność strony przewyższyła stan sprzed rozpoczęcia trendu spadkowego w styczniu 22 roku.

Co warte uwagi, widoczność strony rosła systematycznie, jednak skokowy wzrost wydarzył się dopiero po 9 miesiącach – potwierdza to, że pozycjonowanie to maraton, a nie sprint i często kilka miesięcy to zbyt mało, by wypracować efekty.

Wykres widoczności Senuto:

  • styczeń 22r – 661 słów kluczowych w TOP 10 (początek trendu spadkowego)
  • kwiecień 24r – 232 słowa kluczowe w TOP 10 (początek współpracy)
  • styczeń 25r – 685 słów kluczowych w TOP 10 (odzyskanie widoczności strony)

Efekty – pozycje słów kluczowych

Rekomendacje klienta

Dobra Dobra współpraca, indywidualne podejście do tematu seo.
Efektów „na wczoraj” nie ma – bo się nie da jak ktoś tak myśli. Ale stabilne wzrosty są i to najważniejsze.

Techtron PL