CASE STUDY

rollety.pl

#wiecejnizseo

Kim jest klient?

Klient specjalizuje się w przesłonach wewnętrznych i zewnętrznych okien. W ofercie posiadają rolety materiałowe, rzymskie, żaluzje drewniane, aluminiowe, plisowe, rolety zewnętrzne, rolety screen, markizy i pergole. Teren działania to Poznań i okolice.

Cel:

Wypromowanie do TOP 3 wyników Google najważniejszych usług na terenie Poznania i okolic.

Podjęte działania

01 korzyści

Audyt i zalecenia techniczne dla sklepu opartego na platformie Idosell.

02 korzyści

Analiza potencjału słów kluczowych oraz konkurencji i rozbudowa struktury strony pozwalającą obejmować pozycjonowaniem coraz większą liczbę słów kluczowych.

03 korzyści

Research słów kluczowych dla wszystkich podstron ofertowych, optymalizacja oraz utworzenie treści.

04 korzyści

Zaplanowanie strategii content marketingowej w obrębie wpisów blogowych, które pozwoliły uzyskać dziesiątki tysięcy odwiedzin miesięcznie.

05 korzyści

Wdrożenie rozbudowanego linkowania wewnętrznego w obrębie całej strony.

06 korzyści

Link building - wizytówki NAP + artykuły sponsorowane.

element 7

Rozwiązanie problemów technicznych na stronie + optymalizacja strony pod kątem konwersji.

08 pozycjonowanie stron

Na dalszym etapie koncentracja na słowach kluczowych dających największą konwersję.

Efekty działań – Senuto

TOP 10 – 78 słów kluczowych

Efekty – pozycje słów kluczowych

Rekomendacje klienta

Pierwsza firma, która rzetelnie, terminowo ,profesjonalnie i z indywidualnym podejściem zajęła się naszą stroną internetową. Wiedzą co robią i robią to napewno dużo lepiej od konkurencji. Na 100 % firma godna polecenia.

Artur Filipek