CASE STUDY

delcaso.pl

#wiecejnizseo

Kim jest klient?

Multibrandowy sklep m.in. z walizkami, plecakami, parasolami oraz akcesoriami podróżnymi sprawdzonych i zaufanych marek.

Cel:

Zbudowanie widoczności sklepu “od zera” oraz zwiększenie sprzedaży w sklepie internetowym, który pozwoli w pierwszej kolejności na zwrot z inwestycji, a w dalszym na systematyczne zwiększanie sprzedaży.

Podjęte działania

01 korzyści

Audyt i zalecenia techniczne dla sklepu opartego na platformie Idosell.

02 korzyści

Analiza potencjału słów kluczowych oraz konkurencji i rozbudowa struktury strony pozwalającą obejmować pozycjonowaniem coraz większą liczbę słów kluczowych.

03 korzyści

Research słów kluczowych dla wszystkich kategorii oraz najbardziej popularnych produktów w sklepie, optymalizacja oraz utworzenie treści.

04 korzyści

Zaplanowanie strategii content marketingowej w obrębie wpisów blogowych, które pozwoliły uzyskać dziesiątki tysięcy odwiedzin miesięcznie.

05 korzyści

Wdrożenie rozbudowanego linkowania wewnętrznego w obrębie całej strony.

06 korzyści

Link building - strony zapleczowe oraz artykuły sponsorowane z ogólnodostępnych stron.

element 7

Na dalszym etapie koncentracja na słowach kluczowych dających największą konwersję.

Efekty działań – Senuto

TOP 3 – 671 słów kluczowych

TOP 10 – 1880 słów kluczowych

TOP 50 – 5144 słów kluczowych

Efekty – pozycje słów kluczowych

Efekty – sprzedaż i inne statystyki Google Analytics rok do roku

Rekomendacje klienta

Z firmą Semantek współpracujemy już od paru lat. Od początku do dnia dzisiejszego konsekwentnie poprawia się nasza widoczność w wyszukiwarce. Gorąco polecamy ze względu na elastyczne podejście i skuteczność.

Damian Rost